Headline H1, barva: Text, písmo Accent

Business Touch Web Style Guide

(jinak tohle je nadpis H2)

Tady může být poměrně dost textu (je bez formátování), případně se dá využít občas tučné písmo. Celá sekce musí být formátována Design Stylem Úvod stránky (viz vpravo) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. In dapibus augue non sapien. Aliquam erat volutpat. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus.

Seznamy a výpisy

Tohle je náš vlastní widget

Všude, kde chceme ukázat několik produktů, různé služby a podobně, tak se používá tenhle widget

kromě toho umí i třeba seznam:

s různými ikonkami

Povinné je záhlaví

a samozřejmě taky nadpis (lze i odkaz)

Jinak můžeme vypnout předěl a všechno pod tím dát pryč a pak je to trochu oholené, ale stejně funkční. Hlavně chceme udržet jeden design těhle prvků kde to jde.

Image Box je jen na benefity

Když nejde o služby, ale jen o vypsání přínosů nějaké služby nebo řešení, tak na to máme stylovaný Image Box ve stylu "Sloupek s ikonkou"

Dlouhý sloupec

Sloupce mohou mít povinně stejnou výšku...

Všude, kde chceme ukázat několik produktů, různé služby a podobně, tak se používá tenhle widget

kromě toho umí i třeba seznam:

s různými ikonkami

Krátký sloupec

... i když je jeden kratší a druhý delší

To jen aby to vypadalo hezky. Nastavuje se to přímo v parametrech celé sekce.

Běžné vzhledy sekcí (H2)

nebo H3 – podle hierarchie obsahu

Na sekce máme připravené styly s mezerami nad a pod sekcí a s nastaveným pozadím. Nikdy, ale opravdu fakt vůbec nikdy by se nemělo používat ruční nastavení sekčních paddingů a marginů nebo nějaké smradlavé spacery. Pokud je potřeba udělat ještě nějaký styl sekce, tak ho vytvoříme.

Styly sekcí lze aplikovat i na vnitřní sekce, ovšem tam s citem pracovat se styly s “a prostor”, radši jen pozadí.

“Žádné pozadí” je to, že to nepřekrývá původně většinou světle šedé pozadí stránky.

Mezititulek H3 – uvnitř Textového editoru

A tohle je obsah přímo v textovém editoru. Pokud k tomu není nějaký zvláštní důvod, neděláme Headlinu samostatně, ale prostě dáváme H2 a H3 přímo do obsahu bloku s textem.

Výpisy položek v loopu (Posts)

Přes Elementor Custom Skin máme nastylované položky v loopech, které vypisujeme přes Posts widget. Lze takhle vypsat skoro všechno, co máme.

Testimonialy zákazníků (reference)

„S Petrem Jouklem spolupracuji již více než rok a po mých zkušenostech s různými jinými kouči můžu říct, že toto je jiná liga. Jestli potřebujete nasměrovat ve svém podnikání, hledáte empatii a věcnou oponenturu, tak pan Joukl je ten správný člověk pro vás. Podnikám již 12 let a díky pravidelným konzultacím se mi podařilo posunout mé podnikání správným směrem. Petr Joukl je dobrý psycholog, který vám dodá chuť do další práce i energii k realizaci změn. Já mu velmi děkuji, že mi významně pomohl udělat zatím nejtěžší, a zároveň nejlepší rozhodnutí v mé podnikatelské kariéře. To mi dalo bez nadsázky nový smysl pracovního života. “

Aleš Babinský

majitel APsystem s.r.o.
„Podnikám už asi 15 let a vždy úspěšně. Zvládal jsem vše selským rozumem. Vždy jsem se zamyslel a zvolil postup a fungovalo to. Jak se ale firmy rozšiřovaly, selský rozum přestával stačit. Jedno téma za všechny je práce s lidmi. Hlavní přínosy vidím v nadhledu, přimět mě ke změně přístupu, abych byl efektivní a hlavně funkční. Ze setkání si odnáším pár hlavních myšlenek a  2 hodiny zamyšlení nad tématem. Člověk si to tak nějak v hlavě urovná. Za těch pár let se jedná o desítky principů, kterými se pak člověk opravdu řídí a jsou v podnikání podstatné, pomáhají rozvoji a stabilizaci firmy. Jsou to jednoduché a snadno aplikovatelné věci, jen je potřeba uvědomit si souvislosti.“

Robert Šatník

majitel Genovo

Vizitky členů našeho týmu

Tomáš Bučina

Produktový a byznysový stratég a marketingový mág
Zkušený marketér s mnohaletou praxí v mezinárodních firmách i jako byznys konzultant. Strategicky uvažující expert, který přichází věcem na kloub. Dává produktům osobitou a zapamatovatelnou tvář.

Jana Hlisnikovská

Obchodní a komunikační stratég a PR guru
Postará se o to, aby byl váš produkt na jakémkoliv trhu jako doma a aby se dostal do hledáčku vašich zákazníků. Rozumí principům psychologie prodeje a zajistí jedinečnost vašeho produktu. Řízení změn má v malíčku.

Loga klientů

Výpis položek

Seznam s ikonami, ale má vlastní styl s ikonami na začátku, aby to bylo pěkně formátované. Velikost ikonky 20px, žádné další nastavení velikosti.

Často kladené dotazy a podobné méně podstatné seznamy jsou přes Akordeon

Napište nám, s čím potřebujete pomoci, nebo zavolejte na telefon 725 279 669.

Jeden náborový cyklus trvá zhruba měsíc
a půl.

V takovém případě sami oslovíme potenciální zájemce z pracovního portálu, na kterém uchazeči zveřejňují své poptávky po zaměstnání.

Na základě zkušeností víme, že to není nutné. Vybereme ten s největším dosahem a řada dalších pak inzerát postupně sama převezme.

Ano, pokud si to budete přát.

Formulář je připravený v CF 7

Integruje se přes Shortcode widget s kódem [contact-form-7 id=”14238″ title=”Formulář Univerzální”]

    Případové studie

    Vkládají se přes Shortcode ze seznamu v AE Templates. Přímo v nich je vidět shortcode, který se použije. Lze dávat i do tabů, úplně stejným způsobem, pak je možné mít víc případovek v jednom bloku.

    Ale tohle ještě předěláme, případovky budou mít svoje samostatné post typy, kde se budou přímo v Elementoru editovat. To proto, abychom z nich mohli udělat dotazem a výpisem tohohle post tpu nějakou galerii všech případovek.

    Příběh z praxe

    UNIS-N: Z běžného nábytkáře v jasně vyprofilovanou Sedlčanskou nábytkovou továrnu

    Významný středočeský výrobce nábytku s historií od roku 1998 zaměstnávající téměř 30 zaměstnanců. Vlastní distribuční síť, e-shop a řada obchodních aktivit typu B2B.

    Situace před naším vstupem

    Jako řada jiných výrobců byl UNIS-N pro své zákazníky sice specializovanou, ale nepříliš dobře čitelnou firmou. V katalogu měl stovky produktů, z nichž řada se prodávala velmi málo. Různé styly nábytku, kusy, které historicky přibývaly do portfolia bez větší koncepce. A také letité katalogy, jež už dávno ztratily relevanci a aktuálnost.

    Naše řešení a postup

    Ze všeho nejdůležitější bylo udělat pořádek v produktech – v rámci nové produktové strategie jsme je tedy pomohli ohodnotit z hlediska tržního potenciálu, některé sloučili, a tím jsme zúžili produktovou nabídku.

    Tato změna nám zároveň umožnila s klientem vyjasnit, kde je jejich hlavní pozice – v rustikálním, lehce zdobeném nábytku v tzv. selském stylu.

    Přistoupili jsme ke komplexnímu rebrandingu, jehož součástí byl návrh nových log nejen firmy samotné, ale také její komerční divize, a konečně i produktoví řady, která dostala název RUSTICO.

    Pro RUSTICO jsme také od A do Z připravili komplexní katalog s řadou nově koncipovaných vizualizací. To byl proti původním fotografiím obrovský posun kupředu.

    Výsledek a přínos pro klienta

    Nejpodstatnějším přínosem je nová produktová strategie – s užším portfoliem, jasně profilovaným a dobře popsaným a komunikovaným v krásném katalogu RUSTICO. Nová loga pak pomáhají firmě nejen při prodeji koncovým zákazníkům, ale také obchodním partnerům. A co víc, celá změna je také obrovsky cenným vkladem pro plánovanou expanzi firmy na německý, rakouský a další zahraniční trhy.

    Tabs

    Tabs pro informační obsah

    Tabs pro případové studie

    Sloupec s šedým pozadím a stínem

    Screenshot 2022-05-27 at 13.25.07

    Pokud chcete požít sloupek s šedým podkladem a stínováním, do nastavení sloupce vložte CSS třídu custom-column a vše se už dostyluje.

    Titulek

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.- Libovolný text

    Add Your Heading Text Here

    Sloupec s bílým pozadím a stínem

    Screenshot 2022-05-30 at 12.45.24

    Pokud chcete požít sloupek s bílým podkladem a stínováním, do nastavení sloupce vložte CSS třídu custom-column-white  a vše se už dostyluje. Pro nastavení barvy textového elementu se použije stylování v HTML  např.<span style=”color: #a50034;”>TEXT…</span>

    Nastavení procesů v HR | odborný mentoring | psychodiagnostika zaměstnanců

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    Flip-box

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

    Flip box je definován CSS třídou custom-flip, do nastavení elementu flip-box vložte třídu custom-flip a vše se již dostyluje.

    !POZOR: Pokud se bude tvořit více flip-boxů v řádku, ne jen jeden, je třeba třídu custom-flip vložit již do nastavení inner section, jelikož ta třída upraví mezeru mezi jednotlivými flip-boxy, což je třeba kvůli responzivitě na tabletu. (a celkově je to hezčí)